donderdag 22 december 2011

4x Don&Daisy

Hallo allemaal!

Deel 2 van de bestelling voor mijn broer bevat 4x dezelfde afbeelding van Don&Daisy, maar dan steeds een beetje anders... ;)




Het plaatje van de derde kaart is ingekleurd met distress inkt. Dit heb ik in november geleerd bij de Workshop van Anita Izendoorn bij Doe@Ding. Zo leuk en gezellig, die workshop!
De andere plaatjes heb ik ingekleurd met derwent potloden. Het gaat me steeds ietsje beter af...
De digitale tekstjes waren een freebie bij Femke (Bedankt voor je tip, Martina!). Ze zijn zo leuk en ik ben er erg blij mee!
Ben nieuwsgierig wat jullie van mijn creaties vinden.

Groetjes en tot de volgende keer,

Miriam

1 opmerking:

  1. wat een superleuke kaartjes ! heel erg mooi gedaan ! super uitgevoerd. het ticketje is vermoed ik een freebie van Femke.
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your comment!