zondag 6 juni 2010

Trapeze kerstkaart

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik al mijn blogvriendinnen bedanken voor de leuke en lieve reacties die ik steeds krijg.

Hier dan eindelijk weer eens een kaartje van mij.
Ik heb voor het eerst een trapezekaartje gemaakt. De techniek vind ik echt heel leuk! Wat ik heel lastig vond is een leuke opvulling voor het middenstukje te vinden. Het middenstukje is maar 3,5 x 3,5 cm, dus stempeltjes zijn al gauw te groot. Uiteindelijk heb ik gekozen voor ijssterren, want die vond ik wel mooi bij het papier passen.
Ben niet helemaal tevreden met hoe het eindresultaat is geworden, maar misschien heeft een van jullie een tip(?)...

Groetjes, Miriam

4 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje en echt
    heel apart

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart heel mooi! mooie kleuren en heel erg leuk met de ijssterren in het midden.
    groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh wow Miriam this is stunning such subtle but beautiful colours...perfect
    Mina xxx
    p.s. I would love a translator so I could read your posts too xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hallo miriam,mooi kaartje,ja ik krijg kerst neit uit mijn vingers op diti moment.
    maar jouw vraag over de charm,neus eens even rond op marktplaats.beslist dat je ze daar tegen komt.
    gr anja

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for your comment!